[linux] genius mouse

carcass carcass na gmx.net
Středa Březen 28 16:05:39 CEST 2001

Matus fantomas Uhlar(uhlar na fantomas.sk)@Wed, Mar 28, 2001 at 10:59:07AM +0200:
> -> > a funguje takto mys aj v konzolovom mode aj v Xoch ? mne sa to furt bilo -
> -> > jediny mozny sposob bolo pouzivat repeating mode v Xoch...
> ->
> -> Na konzole mozem oznacovat text + paste, nakolko ale nemam ziadne
> -> programy pre konzolu ktore by podporovali to koliesko, nemam to ako
> -> vyskusat. Ale ked tie ostatne tlacitka na konzole funguju a mys neblbne
> -> tak by to malo fungovat.
> -> V iXoch koliesko funguje, len mam este nejake stare KDE a to koliesko
> -> vyuzijem jedine v Quake3Arena na prepinanie zbrani ;)

> [...]

pisal som ze spustam gpm -t imps2 	(tj bez -R)
a ze v iXoch mam Option "Device" "/dev/mouse" (nie /dev/gpmdata)
a ze /dev/mouse je link na /dev/psaux

==> to znamena ze *nepouzivam* repeater ale priamo /dev/psaux
nemozem oznacit text na konzole a pastnut ho do xtermu - az tak to
prepojene nie je, ale mozem sa prepinat z iXov na konzolu a nazad a mys
funguje vsade. BEZ repeateru. Aj s kolieskom.
Jedina vec co som si vsimol, ze ked stlacim koliesko (button3), tak
funkcia paste sa presunie z praveho tlacitka na button3 a button2
zacne sluzit na oznacenie bloku textu od aktualnej pozicii kurzoru.
detail...

--

			carcass