[linux] RPM3/4

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Středa Březen 28 22:27:12 CEST 2001

					Maxim, 22:05:50
					28. marec 2001 (streda)

> V oficialnych updejtoch je patricny balik, konkretne rpm-3.0.5-9.6x.i386.rpm
> alebo este novsi rpm-4.0.2-6x.i386.rpm
> Ja neviem je to naozaj take zlozite na to dost ze s tym furt maju ludia
> problemy?

	Myslim, ze je, pretoze RPM4 potrebuje na svoju vlastnu instalaciu
RPM4, co moze byt tomu, kto ma tradicne RPM3 asi tak na dve veci.

	Ja viem, ze riesenim je nainstalovanie si RPM >= 3.0.5, ale zvlast
po tom, co na stranke rpm.org nie je ziadny oficialny navod, to moze byt pre
normalneho cloveka dost _tazko_ pochopitelne. A potom, ze ideme robit Linux
pre normalnych ludi... :-/

	Navyse databazy RPM3 a RPM4 su navzajom nekompatibilne, ale to uz je
o inom. Ospravedlnujem sa za mozno zbytocny e-mail.

	=Ondrej=
   personal homepage: http://Jombik.w3.to   |   e-mail: Jombik na pobox.sk