[linux] UPC <->RS232

Michal Maga maga na mailbox.sk
Čtvrtek Březen 29 11:29:55 CEST 2001

>Nazdar,
>na serveri u nas pouzivame Smart UPS od firmy APC uz par rokov k naprostej
>spokojnosti. Stiahol som si k nemu PowerChute Plus (momentalne verzia
>4.5.2)
>pre Linux z webovej stranky APC (www.apcc.com), skompiloval a nainstaloval
>bezi to v pohode doteraz. Je k tomu i solidna dokumentacia. Pri instalacii
>to chce mat uz prepojeny UPS s PC. No a pri kupe treba dat pozor, aby
>dodali
>i prepojovaci kabel medzi UPS a PC (je to v podstate normalny seriovy
>kabel).

Tu by ti nas technik oponoval, nie je to az tak presne, ale ja technik nie
som, takze ak bude treba fakt podrobnosti, zistit mozem...

No a ta komunikacia zavisi od typu UPSky... Napr. najdu sa tu i nejake
starsie Elteco UPSky, tie robia signalizaciu po volaktorom kabli na RS232ke
typu "mam/nemam napajanie". Ostatok obsluzi daemon. Nic viac. Ale taku by
som uz nekupoval, Smart UPS su uz podstatne lepsie a mudrejsie...

>"Per aspera ad astra."

Heeeej? Zeby sa tak ku hviezdam chodilo? :-)

M na gic8