[linux] Zopar otazok

Norbert Buček bucek na atlas.sk
Úterý Květen 1 17:00:35 CEST 2001

Hello linux,

>Tipujem ze neni naformatovana, man fdformat
>Popripade ked si si isty ze naformatovana je skus fd0H1440 (napasovat podla
>toho co konkretne za disk to je) namiesto fd0

Asi ste nepochopily zmysel otazky ten prikaz pod jadrom 2.2.x ide
v pohode. Islo konkretne o presun binarneho obrazu jadra na disketu
a ten seek som potreboval aby som neprepisal jadro a mohol tam dat root fs.
Takze ziadne formatovanie diskety by mi v tomto pripade nepomohlo.

P.S. Som zvedavy ci to dojde ? V reply je spomenuty atlas
--
Best regards,
 Norbert                          mailto:bucek na atlas.sk