[linux] bad hostname

Dalibor Perasin dape na dape.localdomain.isternet.sk
Středa Květen 2 11:07:45 CEST 2001

dik za skoru odozvu, ale aka je ip mojej masiny, ked je to len pracovna
stanica bez pripojenia na siet (ak nepocitam internet). tlaciaren je na lokal
porte a cez printtool je nastaveny. ked dam vytlacit v printtool ascii priamo
na port, funguje. ked sa jedna o napr. o postscript test page, vyhlasi presne
tu istu hlasku.