[linux] modem + uprava na pevnu linku

Marian Glatzner glatzner na istrobanka.sk
Čtvrtek Květen 3 08:55:50 CEST 2001

Vobec nemas pravdu, a je to presne na opak. Ustredna je prave ten pasivny
prvok, ktry Ti vytvorí spojenie medzi bodmi A a B, pripadne signal zosilni a

vycisti (ak mas digitalnu ustrednu), pripadne obmedzi prenosove pasmo. To
je vsetko co vie spravit. Modemy ak dostanu spojenie tak komunikuju uplne
samostane. Ale ak som dobre pochopil otazku tak sa jedna o pevnu linku.
Tam nie je ustredna vobec, a mozes si to predstavit tak, ze tebe trci zo
steny
drat a na druhom konci tiez. Medzi nimi nie je ziadna ustredna, nanajvys
niekolko
prepojovacich rostov _PEVNYCH_.

   Ale spet k problemu. Na riesenie potrebujes modemy, ktore podporuju
komunikaciu
po pevnej linke (urcite to zvlada ZyXEL, U.S.Robotics/3Com, Microcom, ...).
Zvol si radsej externy modem. V dokumentaciisi ale over ci podporuje Pevnu
linku.
Musi podporovat AT prikazy pre pevnu linku (lised lines).

> [...]
> úplnú pravdu.
> Ústredòa signál len zosilòuje. O "pípanie" sa musia postara»
> modemy. Skús
> typov to robí
> :-). Keï si cez krátku dvojlinku na druhý koniec pripojí¹
> ïal¹i modem a dá¹
> mu ATD, tak by sa mali spoji». Ak neverí¹, skús si to :-)
>
> Dokonca sme istý èas - nepamatám sa presne ako dlho, ale
> urèite dlh¹ie ako
> pol roka - mali takto spravenú pevnú linku medzi dvoma
> mestami vzdialenými
> asi 30 km vzdu¹nou èiarou (po kábli to boli urèite o nieèo viac :-).

MArcel pis bez diakritiky plz.

Marian