[linux] modem + uprava na pevnu linku

Marcel Telka marcel na telka.sk
Čtvrtek Květen 3 08:43:05 CEST 2001

Napísané dòa 03.05.2001 08:18:09 +0200, (autor: JA SAM):

> ATA a
> >

> ???
>
> Ved modemy su pasivne casti - pasivne modulatory (aj ked maju napajanie -
> hladiska linky su to pasivne modulatory). Zdroj robi ustredna. Ak to
> fungovalo, tak iba nejakymi presluchmi - nedokonalostou modemov.

Bohu¾iaµ do hardvéru modemov nevidím, ale myslím ¾e nemá¹ úplnú pravdu.
Ústredòa signál len zosilòuje. O "pípanie" sa musia postara» modemy. Skús
:-). Keï si cez krátku dvojlinku na druhý koniec pripojí¹ ïal¹i modem a dá¹
mu ATD, tak by sa mali spoji». Ak neverí¹, skús si to :-)

Dokonca sme istý èas - nepamatám sa presne ako dlho, ale urèite dlh¹ie ako
pol roka - mali takto spravenú pevnú linku medzi dvoma mestami vzdialenými
asi 30 km vzdu¹nou èiarou (po kábli to boli urèite o nieèo viac :-).

--
| Marcel Telka <marcel na telka.sk> |