AW: [linux] OT: kniha "Myslime v jazyku Java"

Klimo Peter Peter.Klimo na swh.sk
Čtvrtek Květen 3 10:36:23 CEST 2001

toto je asi skorej do inej konferencie (konference na java.cz) .....

ale aj tak, ved v "Thinking In Java" graficke rozhranie je popisane je ...
treba sa po nej pozriet na www.bruceeckel.com, tam je zadarmo v pdf a nie
kupovat za velke prachy tu tlacenu knihu, to je totiz iba prvy diel a od
toho sa neda cakat viac ...

na swingy do hlbky sa treba pozriet v inych knihach, napr. od Matthew
Robinson and Pavel Vorobiev, Ph.D., Manning Publications Co. kniha Swing ...
ta je tiez na sieti zadarmo v .doc formate ...

-----Ursprüngliche Nachricht-----
Von: Stredisko EI [mailto:euroinfo na svkbb.sk]
Gesendet am: Donnerstag, 03. Mai 2001 10:25
An: linux
Betreff: [linux] OT: kniha "Myslime v jazyku Java"

Zdravim,

Chcem sa trochu pozriet na Javu, ale zaujima ma aj graficke rozhranie. Aky
je Vas nazor na danu knihu ? To graficke rozhranie mi v nej chyba ... neviem
asi som trochu mimo, ale videl som knihu asi z r.1997 - "Java - tvorba
dokonalych WWW stranok" a tam ta grafika vyzerala znacne jednoducho. Ze by
ten vyvoj natolko pokrocil, ze uz sa to vsetko do jednej knihy nezmesti ?

Vdaka za Vas nazor.
MJ.

P.S.: Prip. mozte mi odporucit nejaku inu knihu ?