[linux] modem + uprava na pevnu linku

Marcel Telka marcel na telka.sk
Čtvrtek Květen 3 10:38:31 CEST 2001

Napísané dòa 03.05.2001 09:59:35 +0200, (autor: Igor Skypala):

>to je pravda, ale treba definovat, co je pevna linka -- obycajne sa
>tymto pojmom oznacuje synchronne spojenie

Myslim, ze zatial sme pod pojmom pevna linka v tejto diskusii rozumeli
asynchronny prenajaty okruh od Telekomu (t.j. obycajny dvojdrot). Pokial
viem (a ver mi, ze viem) aj v praxi sa termin pevna linka takto (aspon
donedavna urcite) pouziva(l).

>ak chces, aby tvoje prispevky niekto cital, tak posluchni tu radu
>(nutna, nie postacujuca podmienka)

:-) To nebola rada, ale prosba :-)
.. a nemyslim si, ze by to bola nutna podmienka :-)

Flame off.

--
| Marcel Telka <marcel na telka.sk> |