[linux] OT: kniha "Myslime v jazyku Java"

Jozef Chocholacek Jozef.Chocholacek na qbizm.com
Čtvrtek Květen 3 10:45:54 CEST 2001

Stredisko EI wrote:

> Chcem sa trochu pozriet na Javu, ale zaujima ma aj graficke rozhranie. Aky
> je Vas nazor na danu knihu ? To graficke rozhranie mi v nej chyba ... neviem

   No, ja som si ju kupil a som z nej (po tom velkom "halo") trosku
sklamany, pretoze som uz v Jave co - to napisal a nepriniesla mi takmer
nic nove...

   Na druhu stranu, pokial je clovek v Jave zaciatocnik (a trebars
predtym robil s C/C++), tak je ta kniha skutocne dobra.

   Co sa tyka GUI, to by malo byt (podla roznych komentarov v knihe)
popisane v dalsom dieli Myslime v jazyku Java - pruvodce zkuseneho
programatora, ktory by udajne mal vyjst v tychto dnoch. Na ten diel sa
celkom tesim, dufam, ze mi prinesie viac noveho, nez prvy :)

   Inak o Jave je konferencia konference na java.cz

J.Ch.
--
Ing. Jozef Chocholacek                  Qbizm Technologies, Inc.
Chief Project Analyst                   ... the art of internet.