[linux] modem + uprava na pevnu linku

Marian Glatzner glatzner na istrobanka.sk
Čtvrtek Květen 3 13:08:17 CEST 2001

> Myslim, ze zatial sme pod pojmom pevna linka v tejto diskusii rozumeli
> asynchronny prenajaty okruh od Telekomu (t.j. obycajny
> dvojdrot). Pokial
> viem (a ver mi, ze viem) aj v praxi sa termin pevna linka takto (aspon
> donedavna urcite) pouziva(l).

Pevna linka, je pevny drot. A po nej mozes bezat asynchronne aj synchronne
zalezi ake zariadenia pouzijes a ako ny medzi sebou komunikuju.
Vacsinou sa vsak pevna linka spaja s
pojmom asynchro.spoj. Ale nie je to vhodne. Ak ale chcet mat kvalitny
synchro prenos musis si zakupit digitalnu linku s garantovanou prenosovou
rychlostou a samozrejme ju zacvakat. Na klasickej pevnej linke nemas
garantovane prenosove pasmo. Ja som mal volakedy dva miesta vo
jednej organizacií preopojene obycajnou dvojtou pevnou linkou
(stvordrot) a bezali na 512 kbit/s.

Marian