[linux] routing

Stobi pablo na gtinet.sk
Čtvrtek Květen 3 13:33:11 CEST 2001

----- Original Message -----
From: "phobie" <phobie na host.sk>
To: <linux na rak.isternet.sk>
Sent: Saturday, April 14, 2001 12:40 PM
Subject: Re: [linux] routing

> rozumej tomu takto: tvoja firma A posle aspon raz za zbytok existencie
> slnecnej sustavy jeden paket firme B
> ked su obidve firmy na jednom routri a zakazes posielat pakety medzi sebou
> dosiahnes to ze ten paket pocestuje na dalsi router

preco by mal ist na dalsi router, ked ho zahodim ? V routovacej tabulke je
predsa zaznam o danej sieti. Ja som myslel nieco podobne, ako ked zakazes
routovat (echo 0 > /proc/sy/net/ipv4/ip_forward), ale zakazes to len medzi
danymi interface-mi (ak je to mozne :) a nie uplne. OK? Ak to nejde, tak
budem musiet filtrovat (a to je tam este DMZ :)))