[linux] FTP prenos - OT

Martin Kavec martin.kavec na uku.fi
Čtvrtek Květen 3 15:03:24 CEST 2001

Ahojte,

	chcel by som vas poprosit o radu ako najjednoduchsie urobit FTP prenos.
Potrebujem preniest par kilobajtikov od cloveka, ktory nechce pouzit nic ine
ako FTP. Chce odomna FTP konto, kde by mohol (asi z lenivosti nechce pouzit
nic ine) tie data uploadnut. Spravca nasej siete mi odmieta poskytnut hociake
ftp konto, koli bezpecnosti. Naviac je siet za firewallom - neviem ako je
konfigurovany, ale chalan z Computer center mi spomenul, ze ssh cezen prejde.
	Jedine co ma napada je sftp, ale neviem, ci by s nim obycajny ftp client
vedel hovorit, alebo ak by na Internete bol nejaky server ponukajuci ftp
upload a download, ale to som asi dost naivny.

	dik za podnety.

Martin