[linux] modem + uprava na pevnu linku

Marcel Telka marcel na telka.sk
Čtvrtek Květen 3 20:38:50 CEST 2001

Ahoj

Napísané dňa 03.05.2001 21:06:23 +0200, (autor: Peter Strelec):

>Jo. Takto to chapem aj ja (donedavna :-) ). Ohladom tych
>nepevnolinkovych modemov a podobne.
>Mam vyskusane Zyxel modemy omni ktore podporuju takyto prenos na
>dvojdrote. Nepamatam si presne ale zapojenie ktore niekto poslal niekedy
>davno pozostavalo z par veci a fungovalo to lebo som to skusal. Co mam
>momentalne dvojdrot tak to momentalne beha na zyxeloch ale chcel by som
>to vyskusat s modemami microcom DeskPort 56k voice. S tou upravou mi to

Bohuzial o tej hw uprave neviem nic. Ale skus tie DeskPorte postavit oproti
sebe cez dvojdrot a jednemu poslat ATA a druhemu ATD. Nespoja sa? (Verim,
ze ano :-)

Pevne linky (obycajny dvojdrot s obycajnymi - nepevnolinkovymi modemami),
ktore som mal ja, mi bezali s tymito (nepevnolinkovymi) modemami:
- Smartlink - vsetky typy (3334AV, 3334RV, 56TS ....) (aj 33.6k aj 56k)
- SupraFax (myslim, ze bol jeden 33.6k a dalsi bol 56k)
- U.S.Robotics Sportster 33.6k
- nejaky Zyxel (tusim 28.8k)

Presne typy si nepamatam (naposledy som tie modemy videl cca pred pol rokom
:-). DeskPorte som neskusal...

A BTW, s tymi DeskPorte (dva proti sebe) na obycajnom dvojdrote aj tak
nedosiahnes viac ako 33600... IMHO ani s tou hw upravou... :-(

>chodilo na 33.6 microcomoch spolahlivo a bezproblemov. Len problem mam
>jeden neviem to objavit. Hrabal som sa v archive konfery ale nejako som
>to nenasiel.
>Dakujem Peter

Ahoj

PS: Nemas nahodou na svojom stroji posunuty cas o hodinu dopredu?

--
| Marcel Telka <marcel na telka.sk> |