[linux] Soubor neexistuje VYRIESENIE

Novikmec Jozef novikmec na intrak.tuke.sk
Pátek Květen 4 21:21:11 CEST 2001

On Fri, 4 May 2001, Daniel Melus wrote:

> Bolo to prave v chybajucich knizniciach :
>
> # strings ./rmenc | grep lib
> ld-linux.so.1
> libdl.so.1
> libg++.so.27
> libstdc++.so.27
> libm.so.5
> libc.so.5

Uz som chcel odpovedat ale este som precital tento mail a problem je
vyrieseny. Ja som sa stretol s podobnym problemom a problem bol v tom ze
particia na ktorej bol program bola primountovana ako noexec.

Keby tu nebol tento mail prisahal by som ze to bude ta particia :-)