[linux] USB/PCI pod jadrami 2.4

Juraj Ziegler e na hq.sk
Pondělí Květen 7 13:11:14 CEST 2001

On Mon, May 07, 2001 at 12:47:36PM +0200, Vasko Miroslav wrote:
> èafte,
>
> funguje pod 2.4.x PCI karta, na ktorej
> sú 2 USB porty nejako univerzálne/automaticky,
> alebo potrebujem nejaké ¹peciálne ovládaèe?
>
> mám stroj bez usb portov a potrebujem ich
> tam dosta»
>
> karta je z AGEMu, ak to nieèo
> znamená

ak mas tu co ja (asi hej, tiez ju mam z agemu), tak..
funguje automaticky - kernel najde OHCI USB hub. ale ani jeden z dvoch USB
devicov co mam som nerozchodil. USB kamera od intelu (taka mala capata :) bola
rozoznana ako USB device, ale nie je k nej ovladac :). a nejaky aiptek tablet
HyperPen 6000U ked pripojim, tak 2x po sebe odmietne priradenu adresu (v ramci
USB zbernice adresu) a tym to hasne... cize jej funkcnost som zatial uplne
neotestoval.

[e]