[linux] host 127.0.0.1 :: Host not found, try again.

Mizu mizu na nextra.sk
Neděle Květen 6 13:08:30 CEST 2001

On Fri, May 04, 2001 at 07:18:10AM +0200, Ing. Leopold Martinka wrote:

> [...]

Skusal som to aj s ciarkou aj bez.  ==> NIST

Po prikaze host -d IP som sledoval ze sa v kazdom pripade snazi spojit
s DNS serverom ktory mam v /etc/resolv.conf a nepozrie sa do /etc/hosts.

Ked som pripojeny na Inet a dam resolvovat najaku adresu (aj cez host)
tak vsetko funguje k plnej spokojnosti.

(Zas som z teho Jelen: Mam vedla Debian, a tam vsetko ide v pohode !!)

S pozdravom
					M1zu

> ======================
> Ing. Leopold MARTINKA