[linux] S/PDIF

carcass carcass na gmx.net
Pondělí Květen 7 21:39:34 CEST 2001

Peter Surda(shurdeek na panorama.sth.ac.at)@Mon, May 07, 2001 at 05:58:55AM +0200:
> Ahojky!
>
> Chcem sa spytat ci niekto robil so %subj% (digitalny audio vystup) na SB-Live!
> Pokial viem, podporovane to pod linuxom (OSS, kernel 2.4.3) je, ale rad by som
> vedel AKO. Aumix napr. mi tvrdi, ze mam okrem ineho kanaly "Digital1" a
> "Digital2" no a mna zaujima ze ci to funguje automaticky ked pustam data do
> /dev/dsp (napr. mpg123/ogg123) alebo musim na to nieco specialne urobit.
> Kupujem si prenosny MD-Recorder a chcem vopred vediet co mam spravit aby som
> to mohol pouzivat hned jak to budem mat :-)

hmm, ak nemas zrovna SB-Live Platinum, tak ten digitalny vystup ti je
nanic - je to digitalny vystup len pre nejake supravy reproduktorov so
subwooferom od Creative. Na SB-Live Platinum mas opticky vstup aj vystup,
cinch vstup/vystup a nejake dalsie konektory.
Ak mas obycajnu Live-ku, mozes si dokupit ten predny panel s tymi
optickymi/cinch konektormi (ako je na Platinum) a prepojit to s tou
kartou. Ako, a ci vobec funguju tie opticke konektory pod Linuxom
neviem.

--

			carcass