[linux] S/PDIF

Pondělí Květen 7 23:57:00 CEST 2001

On Mon, May 07, 2001 at 09:39:34PM +0200, carcass wrote:
> hmm, ak nemas zrovna SB-Live Platinum, tak ten digitalny vystup ti je
> nanic - je to digitalny vystup len pre nejake supravy reproduktorov so
> subwooferom od Creative.
Diky za upozornenie, tak som sa trocha pobzeral a existuje taky maly lacny
converter ktory to (opticky vystup) vyriesi bez tej dodatocnej karty ktora
stoji viac ako ten sb live.

Ale furt neviem to co som chcel: funguje ten digitalny vystup automaticky
alebo to treba nejak specialne aktivovat? Asi nie len to chcem vediet
naisto...

S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <surda na bigfoot.com>, ICQ 10236103, +436505122023

--
gawk; grep; touch; unzip; touch; gasp; finger; gasp; mount; fsck;\
more; yes; gasp; umount; make clean; make mrproper