[linux] tcpdump

Středa Květen 9 09:50:54 CEST 2001

-> Chcel by som vidiet pakety ktore my prechadzaju branou ale ked dam
-> tcpdump gateway firewall

asi treba specifikovat sietovy interface - tcpdump dokaze len na jednom
visiet tusimze

-> Tak mi tcpdump nic nezobrazuje. Promiskuitny mod zapnuty na interface mam,
-> taktiez mam firewall definivany v  suboroch /etc/hosts a /etc/ethers
-> Ked dam napr. prikaz         tcpdump ´host firewall and tcp port 8080´ tak
-> mi riadne ukazuje vypis z firewallu ze kto pouziva web ,ale nevidim ze kam
-> ide.
-> Vie mi niekto poradit ze kde mam asi hladat chybu.

 uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/ ; http://www.nextra.sk/
 LSD will make your ECS screen display 16.7 million colors