[linux] KDE 2.1.1 a sk klavesnica

Bohdan Spes bohdan.spes na webconomy.com
Středa Květen 9 20:20:14 CEST 2001

Zalezi od distribucie, kde a ako prepinat klavesnicu.
Skus lshift+rshift ci neprepne alebo scrollock.
Alebo:
setxkbmap -symbols 'czsk(us_sk_qwerty)' -compat group_led
a teraz tie shifty alebo scrollock
Toto riesenie je neprakticke, ale funguje.