[linux] mysql_close timeout

Rado D. radod na ke.telecom.sk
Čtvrtek Květen 10 08:45:35 CEST 2001

Zdravim vas,

robim aplikaciu pre Linux, kde pouzivam C API mysql. mam mysql 3.23.
Ked vykotvorim nove spojenei na mysql cez mysql_init(), mysql_connect, a
potom ako vykonam nejake query dam mysql_close.
Podla dokumentacie close ukoci spojenie s databazov.
ALE.
mysql vytvara kazde nove spojenie v novom threde ako novy proces a ked to
sledujem cez 'mysqladmin stat' vidim ako mi pribudaju threads. To sa deje
az do casu, ked pocet threadov nedosiahne max_connections a potom je tu
klasicka chyba 'Too many cnnection'
Ked som skusil mysql_kill na thread ktory sa ukoncil, tak mi to zdochne.

Poadrilo sa mi to obist ked spustim mysql demona s nastavenim premennej
wait_timeout na mensi cas ako je 28800 (to je default).

OTAZKA:
nevie niekto ako sa da ukocit spojenie so servrom ihned po mysql_close
alebo ako sa da nastavit aby sa thready znovupouzili?

Rado D.