[linux] kernel 2.4.4 and iptables

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Čtvrtek Květen 10 11:43:02 CEST 2001

hmm, neviem preco, ale ked su v jadre moduly pre iptables natvrdo tak to
nefunguje. Hram sa s tym uz od 2.4.0, ale jedine co pomoze, je to
skompilovat ako moduly a loadnut, potom to krasne funguje. Tusim Rusty
Russel nieco v mailling liste o tom spominal, ale uz si to nepamatam, ale
vraj to raz opravia, zatial je to vo vyvoji.
Nestaci ked len  [*] Network packet filtering (replaces
ipchains) zaskrtnes, este musis ist to casti  IP: Netfilter Configuration
---> a tam si vybrat jednotlive moduly, ktore budes potrebovat.

PSIkappa
psi na atlantis.sk

PS: Pozri si http://netfilter.samba.org/ , mas to vsetko pekne vysvetlene.