[linux] logovanie ppp

jozef maga maga na ku.sk
Čtvrtek Květen 10 15:36:41 CEST 2001

ahojte.

mam takyto problem.... mam na serveri nastavene pripajanie sa cez virtual kabel (mikrovlnka). to je fsetko okej. problem je v tom, ze je to tak, ze kazdych tridsat sekund sa pokusa obnovit spojenie, a ten dotycny, kto ma druhu stranu to vypina, takze kazdych tridsat sekund sa mi narvu do /var/log/messages styri riadky o inicializacii, connecte, nadviazani, tajmaute a diskonekte... no a kedze tam mam len 800M disk, kazde tri dni mazemsyslog, lebo skratka mi zaprace disk... no a moja otazka je taka: ako nastavit typ logovania pppd aby logoval minimum resp. len uspech , resp. najlepsie nic? pozeral som syslog.conf, man pppd, ale nic rozumne som tam nenasiel... diky za pomoc.

jozef.