[linux] NAT [iptables || iproute] ??

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Čtvrtek Květen 10 18:50:02 CEST 2001

Pozri si archiv, uz som to sem raz pisal, je lepsie pokial iproute2
pouzivas len na routovanie a iptables pouzivas na NAT.
Alexey pise, ze sice pomocou iproute2 sa da robit NAT ale sam to
neodporuca. Iproute2 robi NAT tak ze vsetko NATovane  zapise do
routovacej tabulky local, nevedie si ziadne zaznamy o prebiehajuci alebo
ukoncenych connection....
Ked chces NATovat toho viac, tak v tabulke local ti vznikne riadny bordel,
lebo okrem NATov sa tam zapisuju aj ine dolezite veci...
Rozhodne odporucam, to robit len cez iptables, popripade, ak sa niekomu
podarilo rozchodit, tak existuje NATd - user space riesenie portovane z
*BSD, ale v sucastnosti je to dost mrtve.

PSIkappa
psi na atlantis.sk