[linux] Problemy po prechode na Woodyho

Novikmec Jozef novikmec na intrak.tuke.sk
Čtvrtek Květen 10 20:18:56 CEST 2001

Zdravim,
po prechode na Woodyho s Xami 4.0.3, sa zacali vo vystupe zvukovky
objavovat take neprijemne zvuky (kratke pisknutie).

To ze to suvisi s Xami som vydedukoval z toho ze sa to objavuje ked je na
obrazovke nejaka aktivita. Cize ak napriklad scrollujem v Konquerorovi,
prepinam medzi plochami kde su otvorene nejake okna a podobne.

Doteraz na XFree86 3.3.6 to nerobilo ale robi to aj vo windozoch.

Zvukovka ja SB128 a S3 Virge DX. Modul pre zvukofku ES1371.

Skusal som zvukovku modularne aj zakompilovat podporu priamo do jadra ale
stale robi to iste.

Nestretol sa niekto s niecim takymto?

		S pozdravom

				|<mec

 Close the Windows, shut the gates ! ;-)

      Oznam: Prednaska o cestovani v case sa bude konat vcera.