[linux] GPG & Trusted certification

Sobota Květen 12 02:01:14 CEST 2001

Dňa 08. máj 2001 o 22:23, Michal Zimen napísal(a):

... a koho kluc mam na svojom zvazku a je podpisany mojim klucom!

> Ako podpisat kluc ?

gpg --help
     --sign-key                   sign a key
sign znamena po anglicky podpisat....

> ...hmmm, ale neviem zatial ako.

~/.gnupg/options

> Kluc som si vygeneroval v pohode, ale neviem aky keyserver.
> Myslim ze syntax je asi takato.
> 	gpg --send-key ????

ano aj.. jednoduchsie cez: http://www.pgp.cz/submit.html
za pozornost stoji si tam precitat aj dake materialy o pgp a vyhnes sa
dlhemu cakaniu na odpoved v mailingliste....

--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk