[linux] KDE 2.1.1 a sk klavesnica

Jan Astalos astalos na tuke.sk
Pondělí Květen 14 08:36:26 CEST 2001

Ing. Marek Zima wrote:

>         Jasan, to je vsetko OK a krasne, ale to nie je koli mne, ale mojej
> frajerke,
> ktora je zvyknuta (z Win:-( ) mat tam tu sprostu vlajocku so znackou
> aktualnej klavesnice :-).
>         A kodovat nieco, co uz existuje, je podla mna zbytocna robota :-).
> Ale ked to nepojde inak :-D

Ta vlajocka sa da spravit jednoducho:

Skopiruj si v /usr/X11R6/lib/X11/xkb/symbols subor czsk do sk a v nom si na
zaciatok skopiruj klavesnicu ktoru chces a meno nastav na "basic" napriklad:

xkb_symbols "basic" {
    Name[Group1] = "Slovak";
    Name[Group2] = "US/ASCII";

    include "czsk(def_qwerty)"
    include "czsk(def_sk_us)"
};

Do /usr/X11R6/lib/X11/xkb/rules/xfree86.lst si niekde do layoutov daj

  sk            Slovak

A v nastaveni v KDE si ju budes moct vybrat a v paneli budes mat aj tu
vlajocku :).

Jano