[linux] Problemy po prechode na Woodyho

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Úterý Květen 15 10:16:57 CEST 2001

On Mon, May 14, 2001 at 05:59:40PM +0200, Novikmec Jozef wrote:

> 2.4.3

mne sa osvedcil nasledovny postup - zvukovka je skompilovana ako modul,
rebootnem do noveho jadra, cez modconf zvukovku odoberiem, potom ju pridam a
slape to ... pred tou 2.4.4 som tam mal 2.2.19, takze asi potrebuje nieco
zreinicializovat

BTW - jadro robim pomocou make-kpkg ... urobi to .deb balicek (to vsak s tymto
problemom nema nic spolocne)

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185 RIPE