[linux] Nastavenie vi

Zdenko Podobny zdpo na mailbox.sk
Úterý Květen 15 22:05:02 CEST 2001

Caute.

Potreboval by som poradit s nastavenim vim (6.0).
1. Ako donutim vi, aby pouzil zvyraznenie (syntax highlighting) pre docbook? Ak subor
premenujem na xml, tak zvyraznovanie funguje.
V adresary /usr/share/vim/syntax je subor docbk.vim, ktory by mal predstavovat syntax pre
docbook. Ani vytvorenie lynky ani urobenie verzie docbook.vim (kopirovanim docbk.vim)
nepomohlo... Podla syntax.vim by mal byt pri zvyraznovani pouzity vztah medzi priponov
suboru a zvyraznovacou syntaxou, ale v tomto pripade sa nezda ze by to nejak fungovalo,
totizto ani premeneovanie mojho suboru na subor.docbk nepomaha a riesenie
premoenovat vsetko na xml a potom na docbook sa mi nepaci...

2. Je nejaka rozumna moznost ako vo vi skontrolovat pravopis (t.j. nejako rozumne spustit
ispell)? V adresary /share/vim/tools je script vimspell.sh, ale ten akosi nechce fungovat
(postupoval som podla navodu vo vimspell.txt). Resp. by pohol nejaky typ ako skontrolovat
pravopis (resp. spustit ispell) aby ignoroval prikazy (napr html kodu, xml kodu atd.) t.j. aby sa
venoval iba textovym retazcom...

Zdeno