[linux] Framebuffer pri bootovani

Zdenko Podobny zdpo na mailbox.sk
Úterý Květen 15 22:05:26 CEST 2001

Ahojte

Ma niekto skusenosti s pouzitim framebuffera pri bootovani?
Mam S3 Virge a podla Framebuffer-HOWTO by mala fungovat bez problemov s vesafb.
Ked mam v lilo.conf VGA=ASK a pri boote zadam 'scan' tak dostane k dipozicii iba 'textove
mody' a nie aj graficke teda ani napr. 0x301 (640x480x256) nie je k dispozicii a taketo
rozlisenie zvladne hocijaka graficka karta.
Podla /boot/config-2.4.3-20mdk (ak som spravne pochopil, tak je to konfiguracia jadra,
ktore je puzite pri a po instalacii Mandrare 8.0 a ktore pouzivam) tak je freamebuffer
skompilovany s jadrom, takze v jadre by nemal byt problem...

Moze mi niekto poradit, co mam spravit, aby bol framebuffer pouzity aj pri bootovani?

Zdeno