[linux] gate daemon pod debianom

phobie phobie na host.sk
Středa Květen 16 10:39:58 CEST 2001

?

> no takto... ja potrebujem rozbehat routovanie medzi dvoma sietovkami, kde
jedna je vnutorna siet a druha ide von do inetu. a skratka mi to nebeha, aj
ked
> nastavim routeovanie a fsetko, skratka medzi tymi sietovkami mi to
neprejde. z vnutornej siete nepingnem internet. a zasa zvonka nepingnem
vnutornu siet.
> zvnutra toho servera s dvoma sietovkami pingnem aj jedno aj druhe. mohol
by si mi s tym nejako helfnut? dik.

akoze gated sa pouziva na dynamicke routovanie na toto co potrebujes urobit
odinstaluj gated a urob echo 1 > /proc/sys/net/ipv4/ip_forward a tym zapnes
forwarding medzi interfacmi