[linux] SAMBA 2.2

benco benco na acid.sk
Středa Květen 16 13:20:42 CEST 2001

ahoj

nie som si 100% isty, ale ked som instalil mdk8.0, lepsie povedane
ked som donho doinstalovaval sambu, dostal som vynadane, ze samba
zavisi od cups...zrejme sa to pouziva, ak si nashareujes nejaku
windoze tlaciaren cez sambu a chces na nu tlacit. Skus configure
--help, mozno sa to bude dat disablovat...

benco