[linux] OT: Spomalenie vykonu pocitaca - riesenie (takmer)

Jan Andrejkovic andrejkj na hornad.fei.tuke.sk
Středa Květen 16 14:05:26 CEST 2001

Ahojte,

Kto si precital moj predchadzajuci OT tykajuci sa pamati, vie priblizne
o co tu islo, preto to nebudem opakovat.

Pocitac sa mi po pridani RAM spomalil preto, lebo moja (xxx) doska
nechce cachovat viac ako 16 MB RAM. Ked ma RAM viac, tak RAM ide,
ale pomaly a system ktory ju vyuziva sa spomali tiez.

Ciastocne sa mi to podarilo vyriesit pod Win a to tak, ze som z pamati nad
16 MB vytvoril RAM disk a na neho umiestnil swap, a to iste by som chcel
aj pod Linuxom - toho sa bude tykat aj moj nasludujuci, uz nie OT mail.

Pozdravujem vas,

Janci alias Tofu.

Visit my WEB page: http://www.tofu.sk