[linux] RAM disk a viac swapakov pod Linuxom

Středa Květen 16 15:23:45 CEST 2001

-> Da sa pod Linuxom - Debianom urobit nieco taketo: ?
->
-> 1. Zo 64 MB RAM vytvorit RAM disk, ktory by zacinal na 16 MB a koncil na
-> 64 MB. (Nie je nutne specifikovat odkial pokial, keby program RAM disku
-> umoznoval vytvorit RAM disk od konca pamati, teda by som zadal, ze
-> od konca ma zaberat 48 MB).

hladaj v cz.comp.linux vraj si to niekto uz urobil...

-> 2. Umiestnit primarny swap subor na tento RAM Disk a v pripade ze by
-> sa zaplnil, tak swapovat dalej do swapovacej particie.

ak sa da prve, tak aj toto.

-> Vsetko je to z toho dovodu, ze moja zakladna doska nechce cacheovat
-> viac ako 16 MB a v pripade, ze mi system bezi na viac ako 16 MB, tak
-> sa spomali.

no, vymenit dosku bude asi lepsi napad...

 I feel like I'm diagonally parked in a parallel universe.