[linux] jednorazove hesla

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Středa Květen 16 20:01:59 CEST 2001

Zdravim,
potreboval by som vyriesit takyto problemik, z casu na cas som nuteny sa
prihlasovat k serveru pomocou telnetu. A kedze nemam bezpecny kanal, chcel
by som to riesit nejakou upravou loginu, tak aby som musel zadat,
username a na miesto passwd by som zadaval nejaku hodnotu z tabulky podla
vyzvy serveru, nieco v style tatrabanky (karticka, stlpce, riadky).

Moja otazka znie, existuje uz nejaky soft nato, alebo si to budem musiet
napisat sam ? Idealne by bolo, keby ten soft vedel aj rovno tlacit take
karticky...
A este jedna vec, ten soft by nemal byt zavisli od PAM.

PSIkappa
psi na atlantis.sk