[linux] Fonty z Windows na linux

Jan Nemsak janko na kopernik.cc.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Květen 17 09:32:17 CEST 2001

Spravil som to podla navodu, akurat ze namiesto mkttfdir som pouzil
ttmkfdir, vsetko0 vyzera ze funguje, teda pridali sa do zoznamov fontov,
ale ked si dam napr. font wingdings tak tam mam normalne znaky a nie tie
co vo win a niektore ked zmenim typ pisma zx jedneho fontu na uplne iny,
pri niektorych fontoch to vobec nezmeni, aj ked sa tavri ze to zmenil.
Aleko by niektore fonty nahradil nejakym standartnym....
Nesteretol sa niekto s takymto problemom a neviete mi poradit?
Vdaka
Jano