[linux] Objekty v PHP

Ing. Marek Ondrej Marek.Ondrej na shmu.sk
Pátek Květen 18 11:44:37 CEST 2001

On Wed, May 16, 2001 at 03:45:46AM +0200, Milan Hromada wrote:
> Mam vytvorenych niekolko objekov v PHP a chcel by som ich zlucit pod
> jeden hlavny objekt neviete ako nato? Nie NATO :-)
>
> napr.
> 	class.auth.php
> 	class.db.php
> 	class.mail.php
>
> Chcel by som pristupovat z jednej napr $main->db->connect
> Ako by mal vyzerat class.main.php

Pravdepodobne to zlucit nepojde, triedy sa mozu dedit, to znamena
ze tam moze existovat hierarchia auth->db->mail ale tu nie je mozne dosiahnut
zlucenim. Jedno z rieseni by mohlo byt take, ze:

class db extends auth
class mail extends db

Samozrejme ze v class mail prides o constructory a destructory z
tried auth a db (tj. ani nie ze o nich prides, len stratia funkcnost)

Marek