[linux] Sound CMI8330

Juraj Ziegler e na hq.sk
Pátek Květen 18 13:11:55 CEST 2001

On Fri, May 18, 2001 at 12:18:18PM +0200, Kocur wrote:
> nainstaloval som si Mandrake 8
>
> instalator mi rozpoznal zvukovku a naistaloval.
hm? ja ked som mdk instaloval, nepamatam si ze by sa ma pytal na zvukovku. ze
by si mal ny instalator? :)

> na konzole v textovom rezime (tty1 - 6) pouziva modul snd_ad1848.o
> lenze ked spustim X-ka taq tie zase puzivaju modul snd_sb16
> a odstavia mi zvukovku na konzole.
hm??

> skuste mi neako poradit...
no, ja som si zvukovku rozchadzal rucne.
# vim /etc/modules.conf
shift+g
alias sound-slot-0 sb
ctrl+c
:wq

(pre ne-vi-ckovskych ludi, do suboru /et/c/modules.conf som dopisal riadok
"alias sound-slot-0 sb". teda ze na moju zvukovku reba modul sb)

inak kernel 2.4.3 ktory je v mdk 8.0 pouzity tuto PnP podivnost rozpozna a
nastavi. s 2.2 kernelmi boli potrebne cary s isapnp.

a zvuk chodi. pouzivam esd. ked som pouzival priamo device, stavala sa mi taka
vec, ze xmms sa pravidelne insertnut modul sound-slot-1, co po case generovalo
vcelku slusny load. z esd no prob.

[e]