[linux] Framebuffer pri bootovani

Zdenko Podobny zdpo na mailbox.sk
Pátek Květen 18 21:58:04 CEST 2001

16.5.2001 7:07:37, majo <nezmar na usa.net> wrote:

>No pravdupovediac ma taky tusak ze tato sranda funguje presne na kazdej
>druhej S3ke, ine karty su na tom lepsie. Ak chces fakt akcelerovany
>framebuffer s prepinanim refresh, bpp a resolution za behu kup si radsej
>nieco ine (matrox, 3dfx, nvidia apod).

Toto riesenie poznam, ale moj problem je, ze ked som pred nedavnom skusal mal na chvilu
tiez nainstalovany RedHat 6.2, z ktoreho som vykompiloval jadro(tusim to bola nejaka
2.2.14) s fb, tak mi prei starte automaticky zobrazil tuxa BTW vyzeral ako keby mal v rukach
pivo :-)... A na toto potrebuje jadro fb. Teraz uz nemam miesto, aby som si nainstaloval
(docasne) RH 6.2. A zdrojaky z neho nemozem pouzit, lebo root je reiserfs...
Skusal som vykompilovat aj 2.4.4. ale ani ta mi nepomohla...

Teda fb mi fungoval na nepatchovanom jadre 2.2 ale v 2.4 mi nefunguje na ziadnom...
=> problem (asi) nie je priamo v karte ale niekde v nejakom nastaveni (nepomohla asi
zmena niektorych nastaveni vo Video.c podla dokumentacia k jadru (svga.txt)).

BTW. Toto je trochu od veci, ale je supermount sucastou jadra? V jadre 2.4.3 dodavanom s
Mandrake  je, ale v jadre stiahnutom z internetu (2.4.4.) nie je. A navyse tato 2.4.4. si pekne
osahala /etc/fstab a vsetky nastavenia o supermounte z neho vyhodila....

zdeno