[linux] Navrh na projekt SKLUGu

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Neděle Květen 20 00:39:39 CEST 2001

Ahoj,
> ps2pdf pre vacsiu rozsirenost

z technologickeho hladiska jednoznacne docbook, z coho sa da vygenerovat
potom HTML, textak, latex zdrojak a z latex zdrojaku ps aj pdf.

> vratane vysvetlenia realnych narokov na hw, knih o linuxe ktore vychadzali z
> toho ze uzivatel poznal operacny system od microsoftu je uz dost a IMHO je
> to nezmysel,
> pretoze mizive percento ludi prechadza z windowsu na linux co sa uzivatelov
> tyka.
> zislo by sa na to pozriet inak...

to je moj zamer.

> mandrake, debian pomaly ide tam kde slackware, nie je pre konecnych userov
> ktory sa zoznamuju z nejakym OS
> cena GNU je underground, preto mandrake

osobne pouzivam Mandrake, ale hovorim, ziadny flamewar, nech sa dohodnu
ti ludia, ktori to _SKUTOCNE_ budu robit a nech sa rozhodnu, na com to
dobre postavia.

> treba to skoncipovat navrhnut strukturu a podobne veci, to je problem, je
> vela ludi ktory by prispeli k urcitej casti problematiky ale
> treba niekoho kto povie kde to ma  hlavu a kde patu.

ak sa niekto najde, budem rad, inac si to beriem na starost. Ale
nezacnem s tym, kym mi niekolko ludi nepovie, ze mi pomozu, lebo celu
knihu teda sam pisat nezacnem.

    Juraj.