[linux] Re: [sklug] Navrh na projekt SKLUGu

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Neděle Květen 20 13:14:38 CEST 2001

Ahoj,

> Hlavne aby bola v nejakom standardnom formate html, pdf a pod.

No, z dokumentacneho timu KDE mam pocit, ze riesenie na toto je DOCBOOK.
Tak fici aj LDP. Proste sa napise docbook a z toho sa zgeneruje html,
pdf, ps, latex, textak apod.

> Treba nato urobit minimalne samostatny mailing list kde by sa o tom
> hovorilo.

nechcem, aby sa o tom hovorilo, chcem aby sa uz konecne zacalo nieco
robit. :)))

> To by uzivatelov urcite nepritiahlo, treba ist cez GUI - KDE alebo GNOME.
ano.

> Tiez mam rozpracovanych tisic veci, ale urcite by som mal
> snahu minimalne nejako pomoct, pripadne sa aj zapojit do pisania.

ok, este pockam, ci niekto nieco rozumne nenapsie do pondelka vecera,
kedze mnohi si citaju z prace mejl a hlavne cakam, kto sa naozaj chce
zapojit a zalozim ten mailing list.

     J.