[linux] Problem s reiserfs

Juraj Ziegler e na hq.sk
Pondělí Květen 21 09:44:58 CEST 2001

On Mon, May 21, 2001 at 09:12:40AM +0200, lubos klokner wrote:

> hmmm toto mi vzdy system pisal ked bol problem s radicom (HP370)

no, podla mojej skusenosti to kernel pise vzdy, ked sa pokusa robit urcite dma
prenosy na radici/disku co to nepodporuje. mne to mdk 8.0/ kernel 2.4.3 pise
vzdy pri boote, ked sa snazi zistit aky mam radic a nastavit hdparm. (pre
informaciu, disk quantum fireball 1280 MiB, stary tak 5-6 rokov, radic ALI
<volaco> na TXPro doske, tiez tak cca 3-4 rocna)

> pouzival som reiserfs na storage, z ktoreho tiekol permanentny traffic
> asi 40-60mbitov a reiserfs fungoval bez najmensich problemov...
> (jediny dovod preco som ho zrusil bola nedobra funkcnost s nfs)

co tak citam inych, tak si stastny clovek :)

[e]