[linux] Problem s reiserfs

lubos klokner erkac na vault-tec.sk
Pondělí Květen 21 10:40:58 CEST 2001

[ Peter Surda 21.05.2001 wrote: ]
> No tak ja mam jeden comp ktory bezi 24/7, 3 harddisky, vsetky partisny
> reiserfs, online zhruba od jula a s filesystemom som nemal vobec problemy. Aj
> NFS funguje a vzdy fungoval (furt nejak nechapem co tym ludia myslia ze NFS na
> reiserfs nejde).

no mne nfs-ko tiez bezalo celkom pekne az pokial tam nenastali tie
60mbitove peaky... potom nastalo asi to, ze na storage naskocil
load 20 chvilu zotrval a potom zase padol... ale to stacilo
aby ostatne masiny, ktore zdielali data cez to nfs-ko z toho boli
riadne mimo

--
E.R.K.A.C.: Electronic Robotic Killing and Assassination Construct