[linux] Re: [sklug] Navrh na projekt SKLUGu

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Úterý Květen 22 07:30:23 CEST 2001

Ahoj,
> [...]
> -step instalaciu  a podobne by mohli robit aj uzivatelia ostatnych distribucii. Tak by boplo
> zabezpece, ze nikto sa nebude moct stazovat "Preco ste tam nedali toto alebo ono".
>
> Moja skusenost zatial je, ze ludia su dost vystraseny z veci ako je rozdelovanie disku, kam
> to nainstalovat (na vfat {ci ako sa sialenstvo vola}, ako nastavit lilo, grub, co by mali vediet
> pred instalaciou. Ak ked im instalacny program ponukne rozumne moznosti, mohli by chceli
> vediet presne co ich caka. Pomohli by urcite aj screenshoty, ale neviem ako ich urobit z

no, myslim, ze ta kniha mala byt pre zaciatocnikov, to je taki, co
nevedia, co je to myska, nikdy ju v ruke nedrzali. Nemozeme po nich
chciet, aby vedeli, co je to bootloader a ako rozdelit disk.

> Takto dostanu sancu sa zapojit aj ludia, ktory nemaju dostatok casu ale isto troskou by
> vedeli pomoct. a myslym si ze takychto ludi je tu dost.

ok.

      J.