[linux] ppp on demand

Jan Domankus jdo na whitestein.com
Úterý Květen 22 17:17:15 CEST 2001

Hello,

MH> Mam server a potrebujem sa z neho automaticky pripojit bud na ISP (
MH> stiahnutie posty ), alebo na druhy server.
MH> PR: ak je poziadavka na ip 195.80.xx.xx pripoji ma na ISP, ale ak je
MH> poziadavka na ip 192.168.1.10 pripoji ma na druhy dial in server.
MH> Je to mozne pri volbe demand urobit ?
MH> Ak viete ako, poradte prosim.

Nikdy som to neskusal (tusim), ale ked som sa nad tym zamyslal v
minulosti, tak mi z toho vyslo, ze by sa dali spustit 2x pppd, prve
urobi iface ppp0 a nastavi sa nan default route, druhe pppd urobi
iface ppp1 a nastavi sa tak aby routovalo vsetko do siete
192.168.1.0/24 (pripadne aj len ten jeden stroj na vzdialenej
strane). Potom ked pride nejaky paket smerom von, tak routovacia
tabulka povie ktory interface sa ma pouzit a patricne pppd vytoci
linku (obe budu v dial on demand mode). Ak bude linka obsadena, tak
to pppd zisti z locku daneho serioveho portu a nevytoci (tusim sa
pokusi za nejaku dobu).

Regards,

                Ja.