[linux] ISDN na linuxe

Marcel Telka marcel na telka.sk
Úterý Květen 22 21:20:22 CEST 2001

Ahoj.

Napísané dňa 22.05.2001 17:28:55 +0200, (autor: Peter Strelec):
>Ahojte.
>Rozchodil niekto ISDN na linuxe v najsich podmienkach ?

Kedysi davno (cca rok a pol) som robil ISDN "dial-up" server. Bolo to
obycajne stare pentium (procesor AMD K5-PR100, 32 MB RAM). Malo to styri
PCI sloty so styroma ISDN kartami ISI128PCI (velmi lacne pasivne ISDN karty
s chipom Winbond W6692CF). Boli tam este dve ISA multiportove karty (kazda
mala 8xRS232) a jedna ISA sietovka.

Az na male problemiky s isdn4k-utils s tym neboli vaznejsie problemy
(volajake patche pre isdn4k-utils su na mojej stranke - je to vsak uz dost
stare). Pokial viem, tak ten stroj bezi a sluzi dodnes.

--
| Marcel Telka <marcel na telka.sk> |