[linux] PHP vs. suExec

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Úterý Květen 22 22:01:01 CEST 2001

Zdravim,
bol o tom thread v security mailling liste na underground.cz, zhrnutie:

- vypnout neduveryhodnym uzivatelum PHP v konfiguraci Apache:
  <Directory /www/klient>
    php3_engine off      # pro PHP-3
    php_flag engine off  # pro PHP-4
  </Directory>

- pouzit v konfiguraci PHP direktivu open_base_dir, ktera omezi
  otevirani dalsich souboru na urcity adresar

- zakazat fopen wrappery, ktere umoznuji includovani vzdalene
  umisteneho kodu. v konfiguraci PHP pouzijte allow_url_fopen = off;

- pouziti direktivy disable_function (pro PHP4.0.4+), kterou lze
  zakazat nektere nebezpecne funkce.

- pouzit safe_mod, ktery nedovoli otevrit soubor, ktery nema stejneho
  vlastnika jako vlastnik skriptu. (toto vypada jako nejlepsi reseni.)

Popripade pozri cely thread na
http://www.underground.cz/pipermail/security/threads.html

PSIkappa
psi na atlantis.sk