[linux] ISDN na linuxe

phobie phobie na host.sk
Úterý Květen 22 22:16:30 CEST 2001

uhm, chodi mi FRITZ! aka avm a1 na 486ke dx4 zo 16 mb ram, je to pasivna
isdn karta,
kupil som ju v telecome za 1500 sk, je to hisax standardny jediny problem
ktory bol bol v isdnctrl utilite
ktoru som mal asi polroka staru po upgrade to ide. horsie je ze ak narazas
na lacne noci a chces 8 hodinovy nonstop pripoj
tak problem je v tom ze ono to za tych 8 hodin tak dva-tri krat zleti, a
predpokladam ze telecom je ten kto ma na tom zaujem.
lebo iny dovod som zatial nenasiel a to som meral linku, kukal logy u
providera a neviemcoeste. IMHO na horsom kompe pasivna
karta chodit poriadne nebude.