[linux] ISDN na linuxe

Peter Strelec beko na profi.sk
Středa Květen 23 12:17:34 CEST 2001

>uhm, chodi mi FRITZ! aka avm a1 na 486ke dx4 zo 16 mb ram, je to pasivna
>isdn karta,
>kupil som ju v telecome za 1500 sk, je to hisax standardny jediny problem
>ktory bol bol v isdnctrl utilite
>ktoru som mal asi polroka staru po upgrade to ide. horsie je ze ak narazas
>na lacne noci a chces 8 hodinovy nonstop pripoj
>tak problem je v tom ze ono to za tych 8 hodin tak dva-tri krat zleti, a
>predpokladam ze telecom je ten kto ma na tom zaujem.
>lebo iny dovod som zatial nenasiel a to som meral linku, kukal logy u
> [...]
Dik. O toto mi islo. Takze to na DX4 100 funguje. Dik moc. Potrebujem to
na obcasne pripajanie a pravidelne vyberanie posty atd ... pre jednu
skolu. dik cafte.

PS: Ak niekto budete robit server do nejakej skoly. Jedine (a to myslim
vazene !) JEDINE riesenie je operacny system linux. Fakt odkedy to tam
je ani raz to nepadlo a slape to lepsie ako cokolvek ine. cafte. (Ktora
skola zacvakne win po genialnej akcii pre skoly uvolnenie licencii pre
M$ produkty ? su to machri ...)